نوشته شده توسط : سارا مددی املشی

یکی از مهم‌ترین نکات در خدمات سئو سایت توجه به تصاویر است. در این ارتباطات مقاله ادامه را بخوانید. 

بیکر گفت: «سایت‌هایی که تصاویر منحصربه‌فرد دارند، افزایش زیادی در تصویر، محصول و جستجوی معمولی خواهند دید. این نیز یک واکنش رفتار کاربر است زیرا کاربران جوان‌تر تصاویر سبک زندگی منحصربه‌فرد را شناسایی می‌کنند یا با آنها طنین‌انداز می‌شوند و می‌توانند فوراً تشخیص دهند که تصویری منحصر به فرد است یا تصویری است تکراری که در جای دیگر نیز استفاده شده است.

“با پاداش دادن به سایت هایی که از تصاویر اصلی استفاده می کنند، موارد بیشتری ایجاد می شود. سپس گوگل لنز بیشتر یاد می‌گیرد.» او اضافه کرد که این انگیزه رشد محتوای اصلی از سوی سازندگان را فراهم می‌کند و در عین حال درباره مناطق، افراد، محصولات و غیره بیشتر می‌آموزد.

Indigo به ما یادآوری می کند که در جستجوی سال 2021، Google اعلام کرد که SERP ها را به صورت بصری قابل بررسی می کند.

«این بدان معناست که بلوک‌های تصویر بزرگ‌تر در نتایج برای برخی پرس‌وجوها نمایش داده می‌شوند. مزیت دارایی های تصویر خوب به SERP محدود نمی شود. «لنز Google به خریداران این امکان را می‌دهد تا به دنبال محصولی با استفاده از عکسی در دستگاه خود یا یافت شده در یک وب‌سایت بگردند – اساساً یک جستجوی عکس معکوس با یک مورد استفاده محکم برای بهینه‌سازی تصویر». Indigo اشاره کرد که Google Discover نیز از تصاویر استفاده می کند. او اضافه کرد که یک مطالعه موردی اخیراً منتشر شده توسط گوگل نشان داد که سایت‌هایی که از متا تگ max-image-preview:large استفاده می‌کنند، می‌توانند نرخ کلیک را تا 79 درصد و کل کلیک‌ها را تا 333 درصد افزایش دهند.

Indigo گفت: «در حالی که Discover تا حد زیادی به عنوان یک فرصت SEO نادیده گرفته شده است، گنجاندن داده‌های Discover در Search API نشان می‌دهد که منابع داده یکپارچه و بهترین شیوه‌ها ادامه خواهند داشت.» او اضافه می‌کند که ما می‌توانیم به طور منطقی فرض کنیم که با اسکرول 4 صفحه‌ای جدید SERP در موبایل و افزایش تصاویر، جستجوی عادی بسیار شبیه به Discover خواهد شد.

الی شوارتز، مشاور ارشد در Eli Schwartz، معتقد است که هوش مصنوعی قرار است جستجو را بسیار غنی‌تر کند. شوارتز گفت: «Google Images قرار نیست فقط یک موتور جستجوی ثانویه باشد. هوش مصنوعی به گوگل این امکان را می‌دهد که تشخیص دهد چه زمانی یک تصویر یا ویدیو بهترین نتیجه برای کاربر است.

گوگل قبلاً برخی از قابلیت های خود را در این زمینه آشکار کرده است.

شوارتز توصیه می‌کند: «و با توجه به اینکه Google Lens اکنون یک اقدام جستجوی اصلی در دستگاه‌های Android است، انتظار داشته باشید که جستجوی مستقیم تصویر حتی بیشتر رشد کند. او همچنین معتقد است که گزینه جستجوی دیگری تا پایان سال وجود خواهد داشت.

شوارتز می‌گوید: «این می‌تواند نفوذ رو به رشد DuckDuckGo یا Bing یا چیزی کاملاً جدید در بازار باشد، اما همه متخصصان سئو باید به پتانسیل رشد یک موتور جستجوی دیگر عاقل باشند و فقط روی Google تمرکز نکنند.

همانطور که موتورهای جستجو درک خود را از محتوای بصری بهبود می بخشند، این راه دیگری است که می توانیم خودمان را متمایز کنیم.



:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا مددی املشی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد